środa, 10 marca 2010

Kto na 9th Kempie ? vol.4

Po BCC spodziewaliśmy się kolejnych bomb jednak mocniejszych uderzeń już nie uświadczyliśmy. Podsumować line-up`u jeszcze nie możemy bo jak podaje hiphopkemp.pl do sierpnia czekają nas niespodzianki, aktualizacje line-up`u i wiele innych.. Jak dołączy ktoś ciekawy (czekamy przecież na polski akcent) to będziemy informować... Ja już w tym momencie polecam tak czy siak kemp, dla atmosfery, dla prawdziwej imprezy w rytmach czarnej muzyki!!! Jeśli słoneczko dopisze jak w zeszłym roku to mamy melanż legendarny (takim był hhk2009 - dla mnie najlepszy, a gościłem 3 razy na polach hradec kralove).. I oczywiście najważniejsze- koncerty. W tym roku jak na razie interesują mnie: 
  • Boot Camp Click
  • Masta Ace & Edo G
  • Large Professor
  • Foreign Beggars
  • Bekay
  • Fashawn & Exile
Nie omieszkam sprawdzić roots manuvy , necro, phat kat`a z elzhim także i wszystkiego co okaże się fajne, a ja o tym obecnie nie wiem , trzymanie hiphopowe głowy!
K l e p M a s t e r K l e p s

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz