środa, 11 sierpnia 2010

Siema, elo i yo! Ostatnio brak u mnie weny na pisanie. Teraz też, więc nie zdziwcie się jeżeli jakość tegoż posta będzie pozostawiała wiele do życzenia. Zresztą nawet nie wiem o czym napisać. Piszę bo mi się nudzi i tyle.
Smutno mi bo na kempa piniędzy nie mam. Na razie. Coś trzeba będzie wykombinować żeby pojechać. Nie widzę poza tym opcji nie bycia w Hradec. Obraził bym całą hip-hopową rodzinę. Jeżeli macie wolne PLNY na koncie to dajcie znać w komentarzach. Chętnie przyjmę dowolne kwoty (najlepiej trzy-zerowe ofc).

Z nowości rapowych mało sprawdzałem. Ogarniam teraz płytę Hi-Fi Bandy "Fakty, ludzie, pieniądze". Nie ma podjarki, choć źle też nie jest. Recenzji pewnie nie będzie bo mi się nie chce jej pisać. Dodam tyle, że jest ona spójna i wśród MCs najlepszy jest Diox.
No właśnie Diox. Klepa ma zwyczaju nie mówić o nim ładnie. Znaczy nie obraża go itp. Po prostu nie przepada za jego rapsami. A ja się przekonałem. Jak Wam się nudzi możecie sprawdzić klip do numeru "Kontroluję majka" oraz "Zrób ten ruch". W drugim utworze Diox nawija gościnnie. Temate i Busza możecie sobie przewinąć bo nie ma się czym zachwycać. Refren tak samo. Jeszcze mi się przypomniało, że na Popkilerze (taki portal o muzyce- głównie o rapie) nazwali Busza drugim Young Yezzym. Pewnie, a mnie nazywajcie Puff Diddy bo robie tak samo grube biby.

Co do kawałków wartych sprawdzenia to mam coś dla Was. Bun B (ten z UGK) wypuszcza płytę. Będzie ona nosić tytuł "Trill O.G.".  Powinna się ukazaćna dniach, ale dokładnej daty nie znam. Przed premierowo ukazały się trzy utwory. Jeden z Drake'm (taki sobie), drugi 2Paciem i Pimpem C (fajny - bujający - południowy...sprawdzić go możecie TUTAJ), no i na koniec zostaje numer z samym Dj'em Premierem. ZAJEBISTY. Takie bity od Preemo uwielbiam. Musicie to usłyszeć --> TU SE KLIKNIJ I POSŁUCHAJ!

Poza tym niedawno płytę wydał Fat Joe. U niego też usłyszymy Premiera. Jest jeszcze Just Blaze i Streetrunner (tego możecie kojarzyć ze Sloughterhouse). Reszty teraz sobie przypomnieć nie umiem. Recenzję znajdziecie na Popkillerze. Zachęcam.

No a na koniec, jak zawsze, coś do słuchania. Dziś będzie pasjonująco, muzycznie i, prawie jak zwykle, hipo-hopowo. Kojarzycie może Dj'a Czarnego i Tasa? Ja jakoś nie specjalnie, ale utwór "Passion, music, hip-hop" dał mi znać, że jestem leszczem. Rewelacja. Kawałek zajebisty, fajnie ogarnięte skrecze plus wyśmienita realizacja klipu. Płyta duetu ma się ukazać na początku 2011 roku. Warto czekać!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz