poniedziałek, 12 lipca 2010

Powrót hip-hopolo.

Yo! Tu BoBek MC, czyli najmocniejszy raper w Twojej okolicy. Mam dla Was niespodziankę moi mili czytelnicy. Jaką? Zaraz napiszę, ale rozpocznę od tła.
Jak co ranek odpalam kompa, wbijam na Onet, bloga (sprawdzam czy są komentarze - spoko nie ma), fejsbuka, czasem pudelka, Gry - Online, Last Fm no i obowiązkowo Hip - Hop.pl, czyli portal dla gimbusów. Ja tam tylko po newsach patrze. Jednak moją uwagę przykuł klip V.I.P. Massey'a (tak tego co ze starym nagrywa) i Kubixa (nie znam typa, ale pewnie jakiś pro gracz w rap grze). Sprawdziłem ten kawałek i teledysk. Ja pierdole musicie to zobaczyć i posłuchać. Znaczy lepiej popatrzeć bo sztuki w klipie są spoko. Ale kurwa tak żenującego duetu to ja nigdy nie słyszałem. Massey przebił nawet kawałek ze swoim starym. Po takich utworach nie dziwię się, że co niektórzy wątpią w polski hip-hop. Bit dno. Słowa dno. Laski w refrenie dno (sialala "kręcimy dżoje" sialalala). Kubix śpiewający dno totalne. Najchujowszy numer lata.



Czyżbyśmy doczekali się powrotu prawdziwego hip-hopolo?

1 komentarz:

  1. to powinno byc Bobus w Twojej plejliscie na lato;p

    OdpowiedzUsuń