sobota, 3 kwietnia 2010

Bez Zajafky

Pewnie zauważyliście, że od pewnego czasu na blogu panuje mała zamułka. Sytuację wytłumaczyć mogę tylko jedną rzeczą: sesja trwa. U mnie bo Klep Master Kleps dał rady i wydymał uczelnię czego skutkiem są wpisy w indeksie. Ja tak kolorowo nie mam. Warunek mnie ściga z trzeciego semestru więc muszę walczyć.


Dziś humor poprawiła mi wygrana Chelsea z Manchesterem United w lidze. 2:1 dla niebieskich. Yeah! Poza tym nudy mega. Coś tam staram się pouczyć z niemieckiego, ale wychodzi średnio. Zresztą jak zawsze. Jedyne co pozytywnie kojarzy mi się z tym językiem to grupa  Die Fantastischen Vier. Swego czasu jarałem się ich kawałkami takimi jak "Sie is Weg", "Die da", czy "Troy". Dla Was mam numer pt. "MFG" z zajebistym klipem.





Nie uwierzycie, ale rapowałem ten numer z Niemcami na HipHop Kempie w zeszłym roku. Pokazałem jak wygląda polskie, przepite flow. Joł.


Teraz kwestie informacyjne: 
We wtorek, tj. 6 kwiecień, Tapczan SoundSystem gra w Salamandrze. Bedzie biba.
Dnia 10 kwietnia Małpa zagra w Rybniku. Fajnie. Raczej będę. Aha, posłuchacie go w klubie VIP.
Jeżeli 13 kwietnia zdam Niemiecki stawiam flaszke. Zgłoszenia na imprezę proszę wpisywać w komentarzach. Potrzebne dane: Imię i Nazwisko, data urodzenia (wstęp od 13 roku życia), numer dowodu lub legitymacji szkolnej oraz adres e-mail. Jeżeli uzbiera się duża liczba uczestników będzie podstawiony gimbus. 


Yo!                                                                                                                B - BoB

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz