poniedziałek, 7 czerwca 2010

Koncertowy czerwiec.

Elo! Długo mnie nie było i niestety w czewcu często pisał nie będę. Powód jest prosty: nie mam neta. Ale luz w lipcu będzie lepiej. Dzisiejszy post będzie dotyczył koncertów, których w tym miesiącu trochę jest. Ja oczywiście wezmę pod lupę tylko te, które na to zasługują.


11 Czewiec, piątek - Małpa [Klub Salamandra, Bielsko]


Raczej się zjawie. Małpą się jaram, cena biletu (15 zł) nie jest straszna, a i klub nie najgorszy (chodzi mi o miejsce bo właściciele to banda cymbałów). Razem z Małpiszonem ma się pojawić Chwiał i bodajże Jinx. Najprościej ujmując: Żory bis. 


16 Czerwiec, środa - Devin The Dude [The Fresh, Warszawa]

Kurwa, mega bym się przejechał, ale niestety finanse mi na to nie pozwalają. Drogo nie jest. W przedsprzedaży bilet kosztuje tylko 49zł. Jakby cały event odbywał się na śląsku to na bank tam jestem. Czilaułt z Devinem to wydarzenie, które warto przeżyć. Supporty także obiecujące. Będzie m.in. naczelny fan Devina, czyli Ten Typ Mes wraz ze Stasiakiem. Koncert Małego Esz Esza i Ciecha nie jara mnie w ogóle. 


18 Czerwiec, piątek - Eldo + Daniel Drumz + Diox [Rudeboy, Bielsko - Biała]


No i tydzień po Małpie mamy w Bielsku samego Eldokę! Fajnie, że przyjeżdża z Danielem, mniej fajnie, że z Dioxem. Ale niech będzie. Zajebiście by było gdyby Eldo zagrał coś z materiału, który przygotowuje razem z Returnersami i Drumzem. Ja osobiście czekam na ten album gorąco. Bielty po 20 zł w przedsprzedaży i 30 w dniu koncertu. Byle by tylko dresiarstwo nie przyszło. 


Tyle. Elo.                                                                B - BoB Da Tru One.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz