niedziela, 16 stycznia 2011

"Nie róbmy polityki. Róbmy bity!"

Ostatnio coś dużo polityki ukazało się na blogu przez co wielu z Was mogło zapomnieć czym tak naprawdę jest Zero-Siedem. Otóż 0,7 to blog o tematyce różnorodnej z przewagą muzyki. I o tym dziś będzie alko-parafianie.

Jakiś czas temu spojrzałem na kalendarz i z przerażeniem w oczach uświadomiłem sobie, że za niedługo muszę oddać gotową pracę licencjacką! Nie namyślając się długo chwyciłem za klawiaturę i przystąpiłem do pisania. Teraz będzie coś osobistego: jak nad czymś pracuje lubie to robić słuchając muzyki. Najlepiej instrumentalnej. Tworząc moje dzieło sięgnąłem po dwie pozycje, które dla Was opiszę. Zapraszam.

Danny Bow - Frozen Memories   

Z tego co wyszperałem w necie, pan Danny Bow, to krakus, którego znać możecie (lub nie możecie) pod pseudonimem Enbe. Ja szczerze powiedziawszy nigdy wcześniej o nim nie słyszałem, ale dzięki szczęśliwym zbiegom okoliczności trafiłem na jego album "Frozen Memories". Mamy tutaj do czynienia z tłustymi bębnami i jazzowymi samplami czasem przeplatanych wypowiedziami różnych ludzi na różne tematy. Pojawiają sie numery energiczne i chillujące. Czasem ma się wrażenie jakoby Danny Bow samplował suondtrack z Gladiatora ("Unbelieveble feeling"), czasem do ciepłych trąbek dostarcza nieco elektroniki...Ten album naprwadę wciąga i do tego jest darmowy. Pobrać go możecie stąd ---> [TU KLIKNIJ BY POBRAĆ! TUTAJ! NO KURDE NIE WIDZISZ CZY CO!? TUTAAAAAAAJ!]. POLECAM!





Oddiesee - Travelling Man Instrumentals


Tego typa, podobnie jak Dannego Bowa, też wcześniej nie znałem. Ale poznałem i dobrze na tym wyszedłem - jak nie chcesz być gorszy zrób podobnie. "Travelling Man" to płyta z zajebistym konceptem: każdy numer przenosi nas do innego miasta i serwuje nam muzykę okraszoną stylem danego miejsca. Na tej płycie znajdziemy brud nowego jorku, Detroit namoczone Dillą, bujające Sao Paulo, klimatyczny Sztokholm czy soulowe Philly. Jestem zaskoczony poziomem tego wydawnictwa i raczej będę zmuszony baczniej przyglądać się temu Oddisee. 

Czekajcie na nowe posty od ekipy Zero-Siedem! ELO!

P.S. Kurwa zapomniałem się podpisać.                                               B-BoB dziffK.O.!

4 komentarze:

  1. polityki nie było wcale ostatnio

    OdpowiedzUsuń
  2. poinstruuj mnie jak to ściagnąć za darmo (oddisee) bo nie widze tam takiej opcji!

    OdpowiedzUsuń
  3. najedź myszka koło jakiegos numeru i sie pokazuje DWONLOAD.

    OdpowiedzUsuń
  4. klep hustler kleps19 stycznia 2011 00:58

    ta, i zapłać dolara za mp3.

    OdpowiedzUsuń