wtorek, 2 lutego 2010

B-BoB krytykuje lepiej niż Klepa vol. 1


B-BoB


Ostatnimi czasy prawie w ogóle nie słucham muzyki. Być może jest to spowodowane tym ponurym, zimowym, klimatem, którym jaram się jak bitami od Swizz Beatz. Dobra, dobra koniec marudzenia. Do rzeczy.

Avatar
Tragedia! Sory, ale ja nudziłem się ostro. Gdyby nie fantastyczne efekty specjalne ten obraz nie nadawał by się do puszczenia gdziekolwiek. Fabularnie to Pokahontas w innym, kosmicznym, uniwersum. Gniot dla amerykańskich nastolatków. Nie wymaga myślenia i naszpikowany jest tanimi emocjami. „Może jakieś plusy Bobciu?” – zapyta Klepa. Bobek odpowie: „Technicznie Avatar jest zrealizowany perfekcyjnie. Ja oglądałem go w 3D co tylko poprawiło wrażenia wizualne.”  Fanem Camerona nie byłem i raczej nie zostanę. Jestem na NIE. 
4.5/10

Dystrykt 9
Nie mam aż takiej podjarki tym filmem jak Klepa, ale nie mogę powiedzieć, że obraz Jacksona jest zły. Mocarne efekty, fajnie prowadzona akcja i fabuła nie najgorsza. Elegancko cała historia jest pokazana: jak film dokumentalny. I do tego miejsca z Klepiuszem I się zgadzam. Co mi się nie podobało? W pewnych momentach Dystrykt „zwalnia”. Zaczyna nie co nudzić. Dlatego ocena taka, a nie inna.
7.5/10 

Sherlock Holmes
Jak jarasz się klasycznym detektywem z fajką w japie to olej sobie obraz Guy Richie’ego. Ja książek nie znam. Film nakręcony jest typowo hollywoodzko co nie znaczy, że źle się go ogląda. Holmes jest bardziej jak James Bond, a Watson bardziej jego niańką niż lekarzem. Inna stylówa, duży rozmach. Dla mnie jednak na plus.
6.8/10 


* * *


B, zbyt wiele spodziewałeś się po avatarze co może świadczyć o Twojej nikłej znajomości kina ;p.. a poza tym co jak co , ale nigdy nie spytałbym "może jakieś plusy bobciu?"; sformułowałbym to raczej tak "bobek ja wiem,że się nie znasz,ale widzisz w filmie jakieś plusy?." Swojej noty jednak nie zmieniam: dla mnie to bajka z efektami jakich jeszcze nie widziałem. Każdy następny obraz w ten deseń będę już raczej hejtował, ale ten jest pierwszy, wyjątkowy.

Jeszcze jedna kwestia. Bob, zerknij sobie na pierwszy lepszy "filmweb".. Dalej uważasz,że Dystrykt 9 zrobił Jackson- ten od władcy pierścieni? :D ekhm no właśnie... chyba,że oglądaliśmy inne dystrykty ;p


PS  i pisz cholerną verdaną! :X 

Od BoBka: producentem Dystryktu jest Jackson i to jego nazwiskiem promowano film. Dlatego tak napisałem.
K l e p M a s t e r K l e p s

1 komentarz:

  1. a ja powiem że każdy z Was ma trochę racji:) jeśli chodzi o avatara to muszę sie zgodzić z moim mc klepą ale w kwestii dystryktu 9 przyznaje racje bobkowi! pomysł złączenia blogów miszcz.

    OdpowiedzUsuń