piątek, 26 lutego 2010

O.S.T.R. - premiera!!!

Przypominamy jak serwis informacyjny,że dziś tj.26.02 do sklepów trafiła nowa płyta ostrego - tylko dla dorosłych.. Na razie nic nie moge o niej napisać ponieważ jej nie słyszałem, łał. Widziałem tylko dość ładne czarne pudełko w którym zapewne znajduje się płyta oraz komiks - integralna część płyty jak powiada sam ostry.. także spodziewajcie się na dniach jakiejś recki od waszych ulubionych redaktorków biaaatch!!! poniżej utwór z tegoż albumu.enjoy.


K l e p M a s t e r K l e p s

Ja jestem już po dwóch odsłuchach. Miałem komfortową sytuację, a to dlatego, że sprawdzałem ją w pociągu. Byłem skupiony wyłącznie na krążku (a raczej mp3 - płyty w Empiku nie było). Kupuje jutro. Powiedzieć mogę tyle: jest ciekawie. - B - BoB

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz