wtorek, 23 lutego 2010

Napływ nowości

Cholera, miało być o Małpie, ale w zalewie produkcji, które nas czekają o koncercie będzie mała wzmianka. Zresztą Klepa napisał wystarczająco dużo. Ja podbijam. To nie znaczy, że o Toruńskim MC nic bue wspomnę. Będzie się działo.

2sty Małpa "Klika Blendów O Hajsie, Jointach I Dupach"
Co tu dużo gadać: czekam na ten projekt z niecierpliwością. Na featach znajdziemy m.in. Dodę (!), Tatu (!), Nelly Furtado, 2Paca, Britney Spears, Peję...Co to kurwa jest!? To jest 2sty synku!. Tracklista niżej + kawałek promujący.


01. Intro Totalny Kataklizm
02. Postaw Na Mnie (+ DJ Who?list2PacM.O.P.
03. Nie Byłem Nigdy (+ DJ RevolutionDJ Hazel)
04. Paznokcie (+ Duffy)
05. Wyjeżdżam By Wrócić (+ Beyonce)
06. Miałem To Rzucić (+ Britney Spears, Peja)
07. Właśnie Ty (+ Tatu, Olav Basoski)
08. Mógłbym (+ Nelly Furtado, Doda)
09. Męczennik (+ Madonna)
10. Pamiętaj Kto (+ DJ Macu, Ten Typ Mes, Kasia Wilk)
11. Outro O Hajsie I Jointach (Bonus Blends)






Wu - Massacre cd.





Phfng 


Tego składu wcześniej nie znałem. Zobaczyłem, że mają patronat SLG plus są ze Śląska (co zresztą słychać po akcencie) to sprawdziłem ich klip promujący jakiś tam najnowszy projekt. Chłopaki jadą luźno ("Jak ja jestem gangsterem to Kaczyńska jest sexi"). Jaram się też wstawkami w Naszej rodzimej gwarze jak np. "Pitej mi z tym tekstem o frelach ino wartko" co znaczy: idź mi z tym tekstem o laskach tylko prędko. Klip mega polewkowy. Sprawdźcie to!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz